Pressemeddelelse
Hall Of Fame Spiller forlænger sin kontrakt
125 kampe for Ringkøbing Håndbold, det er ikke så lidt, og Sofie er efterhånden en velkendt spiller på højrefløj. Det er derfor med stor glæde, at vi har forlænget kontrakten med Sofie.
Sofie er med 125 kampe og en plads på Go Energi Hall Of Fame tavlen et klubikon, som har gjort en stor indsats i klubben i mange sæsoner. Nu bliver det også hendes 5. sæson, hvor vi får glæden af hendes hurtighed og personlighed. Endnu et år med et godt makkerpar bestående af Emilie og Sofie, som vi forventer os meget af i den kommende sæson. De har suppleret hinanden godt, og er Sofie ligeså kampstabil og holder sig uden skader, så kan hun med stor sandsynlighed i næste sæson komme endnu et skridt op i det fornemme selskab på vores Hall Of Fame. Det er vi stolte af, at det endnu engang er muligt, og understreger vores mål om, at være et godt sted at være, hvor både det sportslige, udvikling og det personlige sættes i højsæde.
Sofie kom for 4 år siden til klubben fra Holstebro, og har haft en god udvikling siden. Nu kan hun igen møde din "gamle" klub til næste sæson i Bambuni Kvindeligaen.
Sofie er en kanon pige at have på holdet, og vi er glade for, hun synes det samme. Sofie fortæller om forlængelsen: "Jeg er rigtig glad for, at fortsætte i Ringkøbing. Klubben er et fantastisk sted at være, og jeg er overbevist om, at jeg fortsat kan udvikle mig her. Næste sæson bliver utrolig spændende, og jeg glæder mig allerede til at komme i gang".
Jesper Holmris udtaler følgende: "Med sin gode teknik og enorme disciplin har Sofie også kaldet Ø igennem flere sæsoner præsteret virkelig godt på højrefløj. Trods sin stille facon, så er det tydeligt at den efterhånden store erfaring kommer både holdet og hende selv til gavn. Det er derfor super glædeligt, at vi har kunnet forlænget aftalen med en så dygtig højrefløj og yderst vellidt person i truppen".
Sofie er personligt sponsoreret af Mathiasen Byg
